Hero
GlobalNeth

Claimmanagement

Onze schaderegisseurs snappen uw schade als geen ander. We hebben alle kennis in huis om u snel en doeltreffend te helpen!
Marco Eerden
Stel al uw vragen aan Marco Eerden
Marco is manager bij GlobalNeth en werkt elke dag samen met zijn collega’s om de klant maximaal te helpen. Op elk gebied is er wel een oplossing.

Spin in het web

Claimmanagement: twee mannen kijken naar brandend voertuig
Onze schadebehandelaars zijn bevlogen en ervaren medewerkers die een goede kwaliteit bieden in de afhandeling van uw schade. Wij hebben jarenlang ervaring met (internationale) partnerships. Hierdoor hebben wij een zeer geschikt netwerk van vakmensen in huis die thuis zijn in allerhande schades in zowel binnen- als buitenland.

Wij doen dit vanuit onze eigen kracht. Indien nodig worden wij hierbij gesteund door veel verschillende gespecialiseerde medewerkers binnen onze organisatie. Ervaringsdeskundigen in hun vakgebied die weten wat de beste route is om uw schade soepel en snel af te wikkelen. Experts, schaderegelaars, arbeidsdeskundigen, juridisch adviseurs, artsen: alles zit onder één dak. Hierdoor zijn de lijnen kort en houden we de kosten laag.

Onze expertise

Risicomanagement: sturen drone de lucht in
Wij bieden hoge kwaliteit in de totale afhandeling van binnen- en buitenlandse schade. Onze behandelaars werken met een professionele, klantgerichte aanpak wat resulteert in snelle afhandeling van de schade. Door ons modern schadesysteem kunnen we ook uw schade eenvoudig behandelen en hierover frequent rapporteren. Voor u leidt dit tot een besparing in uw schadelast.

Onze schadebehandelaars beoordelen de claim, kijken of er dekking is, hoe het zit met de aansprakelijkheid en onderzoeken het schadebedrag. Van A tot Z is er voor u één aanspreekpunt voor uw schade. Deze behandelaar kent uw schade en doet er alles aan om er voor u een maximaal resultaat uit te halen.

Claimmanagement proces

In ons claimmanagement proces behandelen wij uw schade.
  1. Schademelding
    Telefonisch, online, per e-mail of per post
  2. Dekking
    Controleren of de schade verzekerd is en in welke mate de polis dekkend is.
  3. Aansprakelijkheid
    De aansprakelijkheid van alle betrokken partijen vaststellen.
  4. Schadevaststelling
    Bepaling van de hoogte van het schadebedrag door verschillende methoden van (tele-)expertise, waaronder fraude controle.
  5. Schaderegeling
    Organiseren van het herstel en/of de schadeloosstelling van verzekerde door bijvoorbeeld het uitbetalen van het schadebedrag.
  6. Regres
    Verhalen van de schade op de aansprakelijke partij.

Waarom GlobalNeth?

  • 200 jaar ervaring
  • Hoge klantwaardering
  • Alle kennis in huis
Marco Eerden

Laten we alvast kennis maken

Marco Eerden
Marco is manager bij GlobalNeth en werkt elke dag samen met zijn collega’s om de klant maximaal te helpen. Op elk gebied is er wel een oplossing.

Onze partners

Partnerlogo Compensa
Partnerlogo Gothaer
Partnerlogo Huk-Coburg
Partnerlogo KBC
Partnerlogo Kooperativa
Partnerlogo Kravag
Partnerlogo Maaf
Partnerlogo Mapfre
Partnerlogo R+V
Partnerlogo Warta